søndag 15. september 2019

Presentasjon av DT Karin Lovise


Vi har den glede og fortelle at vi starter opp igjen med utfordringer fra 1 Oktober
 og håper mange vil bli med oss fremover.
 I dagene fremover vil  jentene som er med i designteamet bli presentert og først ute er :

DT og eier av Hobbygarasjen

Karin Lovise

Design Team   - Karin Lovise -

Hei! Jeg heter Karin Lovise og det er jeg som driver hobbygarasjen.no.
 Jeg er 44 år, jeg er gift og har to gutter som er født i 2005 og 2008 og vi bor i Kopervik på Karmøy.
Begynte med scrapping når jeg fikk eldst gutten og ville lage album til han. Jeg meldte meg på noen kurs i Haugesund og reiste på quilte/scrappecruise til København med bladet Familien.
Når det gjelder stil og hva jeg liker å lage, så tror jeg ikke jeg har noen begrensning. Jeg prøver meg på det meste, og alt går i perioder, men jeg liker veldig godt den litt røffe/rustikke stilen. Jeg liker å lage bakgrunner selv. Jeg liker også gjenbruk og dekorerer flasker, kabeltromler og så videre.
Her er en postkasse jeg har laget til butikken.


Her er et eksempel på bakgrunn jeg har laget selv med Starlights maling. 




Følg oss på Instagram : Hobbygarasjen.no
Der vil det starte en Giveaway den 16 September.

2 kommentarer:

  1. Hi Karin Lovise. Happy you will be having challenges again. Looking forward to meeting the rest of the team. Hugz

    SvarSlett