tirsdag 17. september 2019

DT Jorunn Elin


Jeg heter Jorunn Elin Rasmussen, 49 år og bor i Haugesund.
Gift med Jostein, 3 barn, en datter på 23 år som er ute av redet
og to gutter på 16 og 18 år. Et annet familie medlem er Linux, en Engelsk springer.


Ble helt tilfeldig dratt med på et LO kurs i 2007 av en venninne og ble helt hekta.
Ser jeg tilbake på alle disse årene, så er det gjennom scrappingen og treff
jeg har funnet mange av mine nåværende venninner.

Min stil, eller det har jeg vel ikke.
Jeg elsker å prøve ut nye teknikker, produkter og jobber hele tiden
med mange forskjellige stiler. Men den stilen jeg går mest tilbake
til er nok Clean and simple. Og så elsker jeg dotter.


Sammen med flere venninner driver jeg
Scrap4fun treff i Haugesund. Det arrangerer vi 2-3 ganger i året
Jeg er også DT og eier av Scrap the Rainbow

Noen av mine prosjekter som er typisk meg

Jeg fargelegger alle mine motiv med vannpensel og farge fra refill dråper, Distress Ink
Motiv Saturated Canary.
Snøkrystallene er embosset i gull med Nuvo Embossingpulver
Teksten er kuttet ut i Glitter foam.


Matrialliste
Distress Ink refill Div farger
Embossingpulver NUVO



Bakgrunn laget med refill dråper som er malt med vannpensel.
 Sparkle medium er en glitterpasta som er dratt over en stensil
Halloween figurene er også malt med vannpensel og klippet ut for hånd.



Matrialliste
Sparkle medium Glitterpasta i fargen Green Sage
Stempel Paperartsy
Distress refill Div farger
Stensil Paperartsy
Kartong Hvit, svart og lilla

Vil du se mer av hva jeg lager
Følg meg på Instagram Jorunnsscrapperier
Min private blogg Jorunnsscrapperier
Eller her inne som DT for Hobbygarasjen

Hilsen Jorunn Elin

Følg oss på Instagram : Hobbygarasjen.no
Der har vi en Giveaway fra 16-30 September.


1 kommentar:

  1. Hi Jorunn Elin. Love the cards. The halloween spooky monsters are fun. I don't do IG but I do follow here on the blog and fb. Hugz

    SvarSlett