mandag 23. september 2019

DT Trude Julie

Vi ønsker Trude Julie velkommen til vårt designteam.
Hun har hjulpet til ei stund med å lage ting til butikken når det er kommet
inn nyheter og er inspirasjon for oss andre.

Trude Julie


Mitt navn er Trude Julie Berg, 45 somre og bor like ved Haugesund. Er gift med en Haugesunder som selvsagt er verdens beste mann. Sammen har vi en liten solstråle på 4 år og så er jeg stemor til to på 16 og 17 år.
Min vei inn i scrappingen startet i 2004 sammen med ei venninne som oppdaget stempler på en hobbybutikk i Stavanger, og i 2005 oppdaget jeg norske scrappebutikker og ikke minst scrappetreff. Etter det har jeg ikke sett meg tilbake. Scrappingen er en hobby som har brakt meg gode minner, fantastiske venninner og venner og mye sjelefred gjennom kreativitet.

Min stil, hva skal man si, en eklektisk, grafisk «clean and simple» stil, om noe sånt eksisterer. Liker det rent uten for mye dilldall, men samtidig elsker jeg å leke med medier og teknikker. Og så liker jeg å ha en humoristisk vri på det meste.







Følg oss på Instagram : Hobbygarasjen.no
Der har vi en Giveaway fra 16-30 September.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar