lørdag 24. februar 2018

Spray er gøy!!

Hei! det var Graciela her. 
Den siste uke har jeg kost meg med å teste de nye mix media ink spray fra Imagination crafts  butikken har fått inn. 

Har laget flere bakgrunner, men i dag skal jeg vise denne jeg lagde med 
både red yellow  mix media ink spray og stempler fra Paper artsy JOFY 32 , har brukt maskering for å stemple flere ganger samme blomstene. 



Har malt blomstene med starlight maling pearl. 

Når jeg skulle lage kortet ombestemte meg litt og valgte å stemple blomstene på akvarell ark igjen for å så spraye dem bare med den gule farge. Klipte dem og limte de oppå de andre blomstene. 
Har også spraye bakgrunnen med vann for å få vekk litt av rød fargen. 


Dies er stanset ut flere ganger og limt opp på hverandre. Gratulerer dies er fra papirdesign 


Stempel teksten er embosset med hvit embossingspulver fra Hero arts , teksten er i en av de nye plata fra Kort og godt. Det er viktig at du bruker extra fine embossing pulver når du skal embosse sånne små tekster ellers blir det ikke bra, bare en tips. 


Har gått over med svart tusj, både på blomstene og stilkene i bakgrunnen, bare for at de skal poppe litt mer opp av arket på en måte. 


Har gått over med gelly roll pen hvit her og der også. 

Håper du ble inspirert og spør hvis det er noe du lurer på så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. 

Følg oss gjerne på Instagram 

Til neste gang 

Graciela 






6 kommentarer: