mandag 5. mars 2018

Mix media ink spray


Hei! og ja det var meg igjen....Graciela 
Husker dere at jeg sa at jeg hadde lekt meg fram med mix media sprayene fra Imaginations crafts
Vel i dag har jeg enda et kort jeg vil vise dere. 




Fargene jeg har brukt er gul og brun.  Først sprayet jeg den gule og så brukte jeg stensil fra Tim Holtz  mens jeg sprayet med goosebumps matte, til slutt brukte jeg den brune mixed media spray. 
Litt vanskelig å se på bildet, men der det er goosebumps kommer det fram bedre den gule farge. 
Ganske kult effekt, og kjekt å bruke noe som jeg ikke hadde brukt på lenge.



Til slutt har jeg brukt stempel plattformen fra Ranger til å stemple motivet fra Kort og godt. 
Det er best å bruke plattformen for stemple, siden bakgrunnen ikke er helt flate, er det viktig å stemple flere ganger for å få motivet tydelig  fram. 
Ville ikke ha noe dies eller noe annet som kom opp og som ikke var en del av bakgrunnen, så har brukt dies fra Papirdesign konfirmant som en stempel. Det jeg har gjort er å kutte den i mossegummi og brukt den som en stempel. ( dette er også en bra måte å bruke mer alle de fine dies vi eier) 
Husk at det er viktig å bruke stempel Platform her for å få et bra trykk. 


Håper du likte den og at du også har lyst til å prøve deg litt fram. 





Tagg oss gjerne på Instagram med #hobbygarasjen så vi kan se hva dere lager, og veldig kjekt hvis du følger oss der også. 

Har du noe spørsmål, svarer gjerne på dem så godt jeg kan. 




5 kommentarer:

  1. Love this. I rarely use yellow but I love how the yellow and brown give a bright but grungy look. Lovely confirmation card. Hugz

    SvarSlett
  2. thank you, I love yellow :) but I think is not always easy to make a elegant card with, but I just love this one (if I'm allow to say it about my own card ;) )

    SvarSlett
    Svar
    1. Of course you are. It's always a delight to make something we are extra proud of. Hugz

      Slett