torsdag 22. februar 2018

Distress oxide og Paper artsy

Hei! Graciela her. 

I dag har jeg et konfirmant kort med disse herlige fra elenazinski art for Paper artsy 
og fargelagt med distress oxide. 



Har brukt stemplene til å lage bakgrunnen og stemplet også i akvarell papir for å fargelegge med distress oxide cracked pistachio og broken China .

Har klippet de delene som jeg ville bruke på kortet. 



Ha brukt dies fra Papirdesign og har fargelagt den halv halv med de samme fargene. 


Har kuttet dies også gjennom en svart strip papir sånn at dies ikke kom så mye opp fra papiret, ville gjerne at "blomstene" skulle kommer opp. 


Har limt disse ringene som nå er mine "blomster" i forskjellige høyder, samt bladene rundt. 



Håper du ble inspirert til å lage dine egne bakgrunnen og bruke stemplene litt utenfor boksen. 

Spør hvis det er noe du lurer på så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. 



4 kommentarer:

  1. Så fint kort med härliga färger!

    SvarSlett
  2. Love this. Very fresh and modern. Love how you did the sentiment and your use of colour and monochrome. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. thank you so much, I love the two colors, so I just have to have it together :)

      Slett