søndag 28. februar 2021

Demo av Rusty Patina

 Rusty Patina

Rusty Patina er maling med sand, derfor er det viktig at du rører i boksen før du begynner å bruke den.

Hovedfargen er brun og moss green, men om du bruker flere farger som oransje og verdigris får du mer dybde i prosjektet ditt. 

Det er ikke nødvendig å prime eller pusse det du skal påføre patina før du har den på. Det kan påføres de fleste overflater som plast, porselen, tre, metall, papp osv.

 

Jeg bestemte meg for å pimpe en vinflaske.

Jeg startet med å lime på osteklut rundt hele og pynte med en gammel blonde.

Deretter begynte jeg med moss green og litt oransje, før jeg påførte brun og litt vedigris. Jeg gikk litt frem og tilbake og påførte litt her og litt der med disse fire fargene til jeg var fornøyd. Jeg brukte for det meste svamp til påføringen, men også en gammel grov pensel.   


Her er noe annet jeg har dekorert, Chipboarddør fra AB studio, og et muffinsfat fra europris.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar