søndag 26. juni 2016

Mica spray

Mica spray 

inspirasjon til sommerens utfordring 


Hei!
I dag vil jeg (Graciela) vise dere litt inspirasjon til utfordring vi har gåendes her inne på bloggen. Denne gangen er tema "alt er lov", så det er bare å hive seg på. 
Jeg er så heldig at jeg har lekt med fram med de nye Mica sprays. Har prøvd to forskjellige merker, en fra Tim Holtz og en fra Ranger Wendy Vecchi. De kommer i en sett av tre stk hvert, så du får mye for pengene og har litt forskjellige farger å velge mellom. 
Alle produktene jeg har brukt på kortene kan kjøpes hos Hobbygarasjen.
Dessverre så er nettbutikken nede, men send en epost til butikken om du
vil bestille noe. post@hobbygarasjen.no

Hvis jeg får lov å si det, syns at de ble veldig stilige.
Disse spray er veldig gode for å jobbe med mørke bakgrunner, de er en ny favoritt uten tvil. Har også prøvd den på lyse bakgrunn, så dere kan se forskjellen. 





På dette kortet har jeg brukt dies fra papirdesign, stencil fra tim holtz, distress ink og mica spray. 





Dette kortet ble favoritten min, føles at den ser ut som en galakse med melkeveien hehe :)
Har brukt mica spray, ny dies fra Tim Holtz og ny dies gratulerer fra kort og godt. Har hatt et par dråper med hvit maling.




Dette kortet ble veldig maskulin syns jeg, det er veldig kult med kobber og sølv farge. Dråpene er spellbinders silk i sølv. Dies er fra kort og godt, og selvfølgelig har jeg brukt mica spray.


Mica spray og dies jeg har brukt kan bestilles via epost
post@hobbygarasjen.no

Håper du likte kortene og at du ble inspirert til å prøve til å leke med mica spray.

Husk å bli med på vår utfordringen, du finner den HER.

Ha en fin dag.
Graciela

her viser jeg dere en video om hvordan du bruker Mica sprays.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar