mandag 13. juni 2016

Inspirasjon til Juni/Juli

Hei igjen.

Vår oppgave for Juni og Juli er Alt er lov.
Den finner dere her

Men i dag vil jeg dele med dere et kort jeg laget
 til min bror og svigerinnes 50 årsdag i helgen.

Slet litt med å komme i gang fordi jeg hadde bestemt
meg for å lage et felles kort.
Og da måtte det gjenspeile begge to.


Ble kjempe fornøyd med å bruke Maja Design sine ark på den feminine siden,
og pyntet med masse flotte blomster i duse og lyse farger
Authentique sitt låvevegg  ark på den maskuline siden,
røffe dies fra Tim Holtz og rustne spikrer. 
Hønsenetting diecut har jeg fått  låne av en venninne.

Vimpel med søm dies fra Kort og Godt er blitt en av mine
favoritter og passet perfekt mellom sidene.
Gratulerer tekst fra Papirdesign kuttet ut i sølv kartong
og tall fra kaBoks.

Flotte produkter som kan handles i nettbutikken

Innsiden av kortet


Baksiden 


Ha en fin uke.

DT Jorunn Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar