mandag 30. november 2020

Vinner November

Dagene og ukene i November flyr avsted
og det er mange som har vært flittige på scrapperommet i denne måneden.

Tusen takk til alle som har delt sine bidrag med oss
Så kjekt for designteamet å ta turen inn på blogg og Instagram for å se på alt
 det flotte som lages rundt omkring. 


Men vi har trukket en vinner


                                                             og bak nr 11 så finner vi

-


-


Yasmin med dette flotte slimline kortet.
Ta gjerne turen innom bloggen hennes å se det flotte hun lager.


Gratulerer som vinner hos Hobbygarsjen.
Ta kontakt med butikken for gavekortet ditt. 
post@hobbygarasjen.no


Designteamet sine favoritter. 


 Kjersti 

Min favoritt denne måneden er dette flotte julekortet fra Mitt scrapperi.
Nydelig julekort i rødt og hvitt, flott bilde og fin pyntet kort med blomster og ulike dies.


Tone

Min favoritt denne måneden er Lisbet sitt kort.

Det er så gjennomført og herlig. Flott motiv og papir og nydelige detaljer og utrolig flott design.


Trude Julie

Min favoritt i november var Ionabunnys herlige, enkle julekort. Digger at det er så rent og i så herlige farger.


Irene

Min favoritt falt også på kortet til Mitt scrapperi
Fikk skikkelig julestemning av dette kortet


Jorunn Elin 

Jeg falt for denne flotte snømannen til Karin 
Utrolig hva som kan trylles frem på Cricut maskinen
Herlig figur og den kan fylles med masse godis.






2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinneren Yasmin:)
    Gratulerer til dere som også ble som favoritt:)
    Tusen takk for at jeg også ble trekt ut som en av favorittene:) Ønsker alle en fin førejulstid:)

    SvarSlett
  2. Congrats everyone. Thanks Trude Julie for picking my card as your favourite. Hugz

    SvarSlett