lørdag 14. november 2020

Ny DT medlem

 Vi ønsker Irene Klubben Furevik velkommen til designteamet.
Hun har vært med oss en stund men ikke her på bloggen


Dette skriver hun om seg selv.

Jeg heter Irene, er 42 år og bor på Vormedal, Karmøy.
Er gift med Vidar,  har en sønn på 20 år og to stebarn på 19 og 24 år.
Er veldig glad i mine 3 katter, der 2 av de er Ragdoll og den siste er gatemix.

Jeg ble dratt med på et scrappekurs i 2007 og har scrappet siden det.
Favoritt stilen min har endret seg de to siste årene til mixed media,
men lager fremdeles kort i andre stiler også.

Elsker å dra på kveldstreff i butikken og på Scrap4fun treffet.
Masse kjekke damer og mye inspirasjon.

Ellers på fritiden min så liker jeg å hekle, bake, reise på bobiltur og bruke tid med familien og venner.

Stolt over å bli invitert som DT hos Hobbygarasjen


Irene har laget inspirasjon for vår utfordring i Desember JUL

Den finner du HER

Her har jeg laget 2 esker med de nye papirene fra Maja Design
bazzill og clearsheet



Matrialliste

Mønsterark Maja Design
Kartong Kraft 
Dies Spellbinders, Kaboks tall
Pynt : messing bjeller, hamp, røde roser
Gesso er malt på rosene




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar