onsdag 28. oktober 2020

Vinner Oktober

 Tusen takk til alle som leverte bidrag i flotte høstfarger
fine LOer og maskuline kort.

Veldig kjekt å se hvor forskjellig vi løser en utfordring.


Vinner av Oktober er


-


-



Henriette 

med dette flotte bidrage av en høst ATC


Gratulerer så mye.
Premien er gavekort i nettbutikken.
Kontakt oss på epost post@hobbygarasjen.no



Designteamet
har valgt ut hver sin favoritt


Jorunn Elin
Jeg valgte meg Lena sitt kort.
Ble så kult med ark stripene og de fine diecut detaljene.


Tone

Jeg valgte meg Elly`s kort. Synes designet var kjempeflott og motivet så utrolig søtt.
Herlig med alle soppene også :)

(I choosed Elly`s card. I love the design and the incredible cute motive....and lovely with all the mushrooms.)



Karin Lovise

Min favoritt denne gangen er Karin sitt tøffe prosjekt, med både glass og boks. Likte både den tøffe og sjokoladeboksen her. Ikke noen hemmelighet at jeg liker sånne kule 3D prosjekter.



Kjersti Marie
Min favoritt er dette søte ugle kortet fra Guri
Så mange flotte herlige detaljer, lekker ugle på gren og flott pyntet inni:) 



Trude Julie

Min favoritt denne måneden er Lenas herlige kaffekort. 
Digger fargene og den kule bruken av diecuts og mønsterark




Neste utfordring kommer 1 november.

Vi kjører også en ATC bytting inne på Facebook
Hobbygarasjen om noen flere vil være med oss


4 kommentarer:

  1. Stas å sjå kortet mitt som ein av favorittane:)

    SvarSlett
  2. Så gøy å bli trukket ut som vinner av utfordringen 😊 tusen takk 🥰

    SvarSlett
  3. Førsst gratulerer så masse til alle sammen:)
    Kjempekoselig å bli valgt ut av Karin Lovise, som favoritt :)

    SvarSlett