torsdag 1. oktober 2020

Oktober - Inspirert av høst

 

Da må vil vel si at høsten offisielt helt klart har ankommet (til og med vinter noen steder).
Høsten er vel den beste tiden for oss scrappere ♥ 
Vi er klare for en ny utfordring her hos Hobbygarasjen.no. 

Tema er:
"Inspirert av høsten" 
Høstens farger, Halloween, snart Farsdag, kos hjemme, på tur eller på hytta.


PREMIE er gavekort 100.- i nettbutikken


Designteamet sin inspirasjon:





Jeg har brukt:

- stencil fra Carabelle studio, du kan bruke denne 
- blomster fra blant annet Kort og Godt
- blonde, du kan bruke denne


Jorunn Elin

Jeg har laget en eske til 2 sjokoladerulle.
En god venninne må ha noen dager på sykehuset og fortjener en oppmerksomhet. 
Inspirert av høstens farger og at vi koser oss



Matrialliste
Kartong hvit til esken og  Arizona til mønsterarket
Dies Papirdesign Min venn
Stempel bak teksten Spellbinders


Trude Julie

Jeg har tatt utgangspunkt i høstfarger og lagd en galaksebakgrunn med Distress Oxides. Galakser er jo midt i blinken til en konfirmant som liker Star Wars, og da er det fint at Papirdesign har ei stempelplate med konfirmanttekster i Star Wars font.


Materialliste:
Kartong: Bazzill Raven 



Karin Lovise:

Jeg har vært litt tidlig ute for en gangs skyld og laget et farsdagskort/maskulint kort. Farsdagen er jo på høsten, så det synes jeg passet godt til tema.






Materialliste:
Mønsterark: Authentique - Manly
Bazzill: Kraft og Arctic
Stempel: Papirdesign - Far og Konfirmanten
Dies: Papirdesign - Tags, takk , Gavekort  , Splash
Klistremerke: Papirdesign - Gratulerer 5
Metallpynt - Prima mini hardware
På splash-diecutet har jeg smørt Alchemy wax i cobalt farge, og jeg har embosset med nuvo gull embossingfarge

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar