torsdag 31. oktober 2019

Vinner og Favoritter

Tusen takk til alle dere som ble med på vår første utfordring.

Vinneren blir trukket med Random



og nummer 23 er Ingunn med dette flotte kortet.

Gratulerer så mye 


Ta kontakt med oss på : post@hobbygarasjen.no for Gavekortet ditt.


Designteamet har også valgt ut hver sin favoritt

Jeg har valgt ut Ionabunny sitt kort med rev.
Reven er fint fargelagt og så likte jeg at den var brukt på et julekort.




Karin Lovise
Min favoritt er Anne Eddie sin flotte gaveeske. Likte det flotte motivet og det flotte diktet inne i esken.

Tone
Min favoritt er kortet til u9olsen.
Jeg digger dette søte sjarmtrollet av et monster og tittelen med litt skygge. Herlig i sin enkelthet.



Min favoritt ble bidraget til Bodil (nr 10).
Dette var en flott Lo med vinterstemning. 
Hun hadde brukt farger 
som fikk fram det vinterlig.
 Masse små herlige detaljer.
 Likte godt disse små stemplede figurene som er på isfiske. 


Min favoritt denne gangen ble Guris bidrag
Synes det er så herlig blanding av røft uttrykk i clean and simple stil





3 kommentarer:

  1. Stas å havne på favorittliste:)

    SvarSlett
  2. Gratulerer Ingunn. Tusen takk Jorunn Elin for picking my fox card as your favourite. It warms my heart to be a DT favourite. HUGZ

    SvarSlett
  3. Tusen takk for at jeg fikk være din favoritt Karen-Lovise ! ;)

    SvarSlett