tirsdag 1. oktober 2019

Alt er lov

Hei og velkommen tilbake til utfordringer her hos Hobbygarasjen.
Vi har utvidet designteamet og er nå blitt 6 damer som er så flinke i mange forskjellige stilarter.


Vi starter opp med noe så enkelt som

ALT ER LOV


Premien er gavekort i nettbutikken
100 kr


Inspirasjon fra designteamet


Jorunn Elin 

Jeg har laget 2 shakerkort for kurs hos Hobbygarasjen


Matrialliste
Mønsterark fra Majadesign
Hvit og brun kartong
Dies fra Papirdesign
Pynt: blomster og seguins

Matrialliste
Stempel fra Kort og Godt


Karin Lovise

Jeg har laget et bursdagskort til søsteren min


Materialliste:
Mønsterark fra FabScraps,
Kraft, hvit og lilla kartong,
Sort glitterkartong,
Stempel fra Stempelglede,
Dies fra Spellbinders
Diverse blomster,
Sorte metallhjørner.

Jeg har også laget små enkle resteark kort.

Materialliste:
Diverse resteark fra blandt annet my minds eye, papir design, pion design,
Kartong i hvit, vanilla,
Sølvfarget glitterfoamark
Stempel fra Kort & Godt og Stempel glede,
Ballongdiestall fra Avery Elle, baby-dies fra Kort & Godt,
Diverse blomster og bling.



Trude Julie

Jeg har dekorert to clipboards med akrylmaling, teknikken er paint pouring med standardfradrag fra et sett fra Amsterdam paints.


På det andre brettet har jeg tatt med en figur som ble til av at jeg lot restene av malingen fra koppen som ble brukt til å blande malingen renne ned på et akvarellark.


 Materialisten:
Amsterdam Akrylmaling, standard sett
Dina Wakley cell creator
Stempler fra Paper Artsy
Fabriano akvarellpapir

Tone

Jeg er veldig glad i å lage kort av rester og ser at jeg ofte finner frem restene mine aller først.
Her har jeg laget tre enkle kort med rester.



Materialliste....her kan du bruke:
- f.eks denne sirkel dien

Lise


Enkelt kort fra meg.
Svart og turkis kartong
Embosset med cosmic Shimmer farge Plantagent fra Hobbygarasjen.
Fargelagt med Gelly roll
Stempel: spellbinders,Stephanie Low Mandala Blossoms fra Hobbygarasjen.
Dies er  kaboks


Jeg har lagd bursdagskort til tantejenta mi som fyller 4 år. 
 Når kortet har både unicorn, regnbue og glitter tror jeg det er midt i blinken
 for en jente.
   

 
Matrialliste
Papir:Papirdesign Drømmeland
Bazzil Rainbow
Stempel: Kort og Godt M-414 109080
Pynt: utklipp fra mønsterarket og skyer klippet for hånd


Fristen for å delta er 25 okt kl
You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar