fredag 27. september 2019

DT - Tone



Tone har vært med oss som Gjestedesigner lenge og blir nå fast med videre som DT hos oss.
Tone tryller med de enkleste tingene og lager nydelige kort og LO sider.

Tone


Hei. Jeg heter Tone (Tone K. i scrappeverden). 
Jeg er 51 år og bor i Lillestrøm, rett utenfor Oslo. Jeg er samboer med Vidar. Sammen har vi Daniel på 19 år og jeg har en bonusdatter, Trine, på 34 år.
Jeg har alltid laget fotoalbum, men scrapping på den måten jeg gjør i dag begynte jeg med i 2004. I 2012 begynte jeg å lage kort. Og nå går det i LO, kort, PL, tags og noen ganger AJ.  
Vet ikke helt hvilken stil jeg har jeg for jeg liker å variere. Jeg liker også å prøve nye ting, men jeg prøver det nok gjerne litt etter alle andre har forsøkt det J Jeg er en av få som scrapper kronologisk og alt, og jeg er vel kanskje en av få som aldri har hatt scrappesperre (bank i bordet). Foruten scrapping elsker jeg å reise og jeg er veldig glad i å lese, men sistnevnte blir stort sett om sommeren og i ferier.
Inspirasjon til scrappingen henter jeg i hovedsak fra nett, både innland og utland.  
Min blogg: www.tonesscrapperom.blogspot.com


Et clean and simple babykort (detaljer i bloggen min)


Tidligere ATC omgjort til vanlige kort. Detaljer i bloggen min.



Kort til en dame



Følg oss på Instagram : Hobbygarasjen.no
Der har vi en Giveaway fra 16-30 September.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar