fredag 20. september 2019

DT Lise


Lise er også en fra designteamet som har vært med i mange år hos Hobbygarasjen.


Hei. Eg heter Lise Fagerland. Eg er 43 år og bor på Karmøy, Sevland. Eg er gift og har 2 barn på 19 og 16 år. Har likt å tegne, klippe og lime så lenge eg kan huske. Fant eit blad Ett trykk fra 2009 så ble vel bitt av basillen da. 

Lise

Stilen, tja prøver alt mulig nå går det litt i å lage bakgrunner selv med gelli plate og akryl maling. Liker enkle kort,clean and simple.Vi har fått oss hund og det er kjempe kos. Liker turgåing og ta bilder. Er så heldig og få være med i DT team hos Hobbygarasjen.


Legge mine ting ut på Favebook : Kreativt hjerte
Meg kan du følge på Instagram her

Noen av mine prosjekter


Martialliste:
 Akrylmaling på gelli plate med stensil: Tim Holst
Dies: Papirdesign
Stempel:Paper Artsy
Stempel tekst: K&G
 Brukt Akvarell farger og Nuvo drops på øyne.

Matrialliste:
 Akryl maling på gelli plate Stensil.
Dies: Papirdesign
Tekst: K&G Embossingpulver.



Følg oss på Instagram : Hobbygarasjen.no
Der har vi en Giveaway fra 16-30 September.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar