torsdag 16. november 2017

Gave med serviett,lys og fyrstikker

Gave inspirasjon fra Jorunn Elin 

Jeg har kost meg med å lage disse pakkene til to julemesser.
Alle pakkene har fått servietter, pyntede lys, fyrstikk eske og 
etikett på toppen av posen.

Når jeg valgte meg ut serviettene på butikken,
så så jeg for meg mønster arkene fra Papirdesign.
Te lysene som alle er med batteri, har blitt pyntet med washi tape rundt kanten.






Kjappe og enkle pakker å lage til tante, venninne eller en god kollega.

Håper dere ble inspirert til å prøve ut lignende selv.



Nettbutikken kan i perioder være nede.
Vi skal over til ny leverandør og håper alt er klart om ikke så alt for lenge.

Så hyggelig om dere legger igjen en kommentar til designerne våre.
I slutten av måneden så trekker vi ut en som får en kjekk  premie fra nettbutikken

3 kommentarer: