søndag 19. november 2017

Flott bakgrunn med Starlights maling

Gjestedesigner Tone K Jensen
har 2 kort å vise til dere i dag.

Her har jeg benyttet samme stil som det jeg tidligere har laget med blå Starlight maling.

Denne gangen har jeg brukt rød maling
 Jeg har brukt en stencil fra Panduro og påført malingen med spatel og til slutt pyntet :)
Synes hjerter passet fint til den røde malingen :)

Pyntet med hvite blomster, bær, tråd, charms og chipboard.




Samme fremgangsmåte er brukt på dette grønne kortet.
Stencilen er fra Tim Holtz. Synes den passet så fint til grønnfargen :) Jeg har tapet over deler av stencilen for å få med kun de detaljene jeg ønsket.

Nydelig pyntet med hvite blomster, bær, dies og tråd.
En fin charms og stempel tekst er også med på dette flotte kortet.



 

 Håper alle har hatt en fin helg.
Men enda noen timer igjen av dagen og kanskje du ble inspirert av Tone
sine kort, til å lage noen tilsvarende selv.


3 kommentarer:

  1. I like that you used the paint through the stencil. The hearts look lovely and I like that you just used one colour and white. Very striking cards. Hugz

    SvarSlett