onsdag 14. oktober 2020

Inspirasjon høstfarger

Oktober er tid for Halloween, og med Halloween kule, kraftige farger. Jeg har denne gangen lekt meg med Distress Oxides og lagd en inkblendet bakgrunn, som ble svertet rundt kantene. På toppen har jeg stemplet og embosset et spindelvev, siden jeg ikke hadde noe edderkoppstempel, tegnet jeg en selv med en svart tusj. Så skvettet jeg litt vann på kortet og tørket vekk flekkene for å lage litt liv i bakgrunnen. Hilsningen stanset jeg ut med akfabetdies og monterte mosegummi bak bokstavene for å få litt dimensjon. Alt ble montert på et svart kort.


Materialliste

Kartong: Bazzill Raven, Strathmore akvarellpapir

Blekk: Distress Oxide i fargene Dusty Concord, Crushed Olive, Mustard Seed, Black Soot, Spiced Marmalade. Og Versamark

Embossingpulver: Nuvo Fine Detail Embossing powder - Jet black

Dies: Papirdesign Alfabet ABC

Stempel: Du kan bruke Paperartsy ZA16


DT Trude Julie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar