mandag 24. august 2020

Inspirasjon "Alt er lov"

 

Nå står det masse konfirmasjoner for tur her hjemme hos oss, så da har det blitt lagd noen konfirmasjonskort. 
Et av de jeg har lagd er en tag som jeg har lekt meg med både
 Distress Oxide, stensiler, gesso og stempling.

Farget først bakgrunnen i valgte farger med Distress Oxide ,
 etterpå lagde jeg litt struktur med gesso hvor jeg blandet i litt maling. Strukturen lagde jeg med stensiler. 
Etterpå stemplet jeg over med sort stempel i ulike mønstrer for å skape litt liv i bakgrunnen. 

Stanset ut disse skoene og tekst dies og bygget disse lagvis. 

Brukt litt sølvfarget foil som jeg har skriblet i med på overflaten, det gav en kul effekt. 



Materialliste:
Dies: Papir Design :Converse sko
Stempelputer: Distress Oxide
Div. stempler fra: Kaiser Craft
Stensiler:Kaiser Craft-Criss Cross 6x6
Diverse utstyr: Imagination Craft-Gesso
Silkebånd

Du har enda litt tid til å delta på utfordringen "Alt er lov"
Gleder meg til å se ditt bidrag




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar