lørdag 28. desember 2019

Vinner og favoritter - desember - bruk dies



Da er desember snart over, puh, en måned det skjer mye i, og vi har trukket en vinner med random :)

Tusen takk til alle som har deltatt. Utrolig mange flotte bidrag.

Vinneren er:

Vinneren bak nr 17 er "Juleboks
med dette flotte bidraget


Gratulerer så mye :)
Ta kontakt med oss på epost for premien din
post@hobbygarasjen.no


Designteamet har valgt ut sine favoritter:

DT - Tone 
Jeg har valgt denne esken av Anne-Eddie. Det var så morsomt og annerledes. Artig med kart og kompass og frøkna som leter :) 


DT Trude Julie
Jeg har valgt meg Synnøves lekre julekort, så lekkert i fargene og flott i komposisjonen.


DT Kjersti Marie

Denne flotte sjokolade esken fra Karin ble min favoritt denne måneden.
Likte godt det flotte mønster arket, flott krans og nisse dies og samtidig likte jeg at det var
 lagd åpning i lokket slik at du får frem innholdet i esken.



DT Jorunn Elin

Jeg falt for dette herlige kortet med Pingviner som Lena har laget.

DT Lise
Eg har valgt Lisbet sitt kort på grunn av den gammeldagse stilen og fargene. Fin stjerne innramming av fugelen.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren, og til dere andre som ble trekt ut som favoritter. Og tusen takk for at jeg ble en av favorittene:)
    Clemzy Karin D

    SvarSlett