søndag 8. oktober 2017

Hello

Eller hei!
  Graciela her i dag med litt inspirasjon til dere.
Jeg laget et kort med "hello" dies fra lawn fawn, den er bare sååå herlig!


Bakgrunnen har jeg laget med distress oxide  og sommerfugl stempel fra Tim Holtz . Har også brukt nuvo drops her og der.

Ordet friend er embossed I hvit og er en stempel fra Concord and 9 th 
 Ovalen er en dies fra Nellie Snellen, og har brukt to av dem samtidig for å lage en slags ramme. 

Veldig enkelt kort  men med mange detaljer. 
Håper du likte kortet mitt og spør gjerne hvis det er noe du lurer på så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. 
Husk at vi trekker en vinner av et gavekort blant alle som legger igjen kommentarer i bloggen hver måned,  hvem vet kanskje det blir akkurat deg :) 




2 kommentarer:

  1. Hi, very pretty card. Love how you framed the aperture inside as well. Hugz

    SvarSlett
  2. Kul teknik på kortet! :)
    /Pillan

    SvarSlett