søndag 27. august 2017

To bakgrunner - 4 kort

Hei Graciela her igjen 

Bare fortsette å leke med disse nydelige malinger fra Imaginations Crafts, denne gangen har jeg brukt maling, stempler, dies og en chipboard som stencil. 


En bakgrunn, to kort.
 Bakgrunn er laget med denne chipboard som jeg brukte som en stencil. 
Etter at jeg kuttet med sirkel dies fra Kort og godt, lagde jeg et shaker kort og et CAS kort. 
Stempler jeg har brukt er fra Kort og godt og er embosset. Nuvo clear og ranger enamel i svart er dottene her og der. 


De to neste kortene er veldig enkle og allikevel veldig elegante syns jeg.
På det første kortet har jeg embosset bladene fra Hampton Art sine stempler med hvit embossingspulver, og så har jeg maskert bakgrunn for å ha Starlights maling. 
Husk å ha på antistatisk så sliper du at det blir embossingspulver der du ikke ønsker det. 
Die cuts med foam og nuvo clear her og der som pynt. Bladene som er under maling, blir litt som gjennomsiktig og gir en elegant effekt. 


Siste kort er laget omvendt, først maskering og maling, for å så embosse bladene med hvit embossingspulver 
(Vær forsiktig og ikke ha varmen fra luft pistol lenge på selve malingen, ellers begynner det å boble men embossingen det tålte bra ) 
Bladene blir mer synlige på denne måtte. To enkle og like kort som allikevel ble veldig forskjellige. 


Håper du ble inspirert til å bruke Starlights maling.
 Det er bare Hobbygarasjen som er forhandler av disse malingene her i Norge.

Hobbygarasjen har stand på Stempelscrapp messen i Lillestrøm i September.
Ta turen innom å se demo av denne malingen

Her kan du se hva jeg har laget med chipboard som jeg brukte som stencil på de to første kortene. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar