fredag 5. august 2016

Vinner av Juni/Juli


Juni og Juli utfordringen vår fikk inn så mange
bidrag at vi i design teamet håper alle har fått besøk av oss.

Hele 169 bidrag kom inn og 
der er blitt laget så mange flotte kort, esker og Lo
iløpet av denne sommeren rundt omkring i Norden.
Helt fantastisk.

Vinneren er trukket med random

og bak nr 68 så fant vi bloggen til 




Dette flotte kortet er vinneren av stemplet med 
Mini crazy birds og crazy things fra Tim Holtz

Gratulerer så mye


Ta kontakt med Karin Lovise
på post@hobbygarasjen.no


Vi håper å se mange av dere vil være med vår nye utfordring som går nå.

Denne gangen er tema: bruk dies.



Her kommer litt inspirasjon  fra DT våres for utfordringen Bruk dies


Til dette kortet har jeg brukt favoritt teksten min
Gratulerer fra kaBoks


Lise

Jeg har brukt foskjellige dies
Vimpel med søm fra Kort og Godt
Hjerte fra Tim Holzt
Tekst med skygge fra kaBoks



5 kommentarer:

  1. http://frkbogstad.blogspot.no/2016/08/bryllaupskort.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har flyttet linken din under hovedinnlegget vårt :)

      Slett
    2. Då har eg forstått det. Ikkje alltid like enkelt å finne. Ikkje alle som e like oppdaterte på månadsutfordringsknappen.

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Congrats to the winner. Love how Lise used the heart die. Hugz

    SvarSlett