tirsdag 30. juni 2020

Vinner juni-utfordring


Da har vi trukket en vinneren i juni-utfordringen - masse blomster :) 

Tusen takk til alle som leverte bidrag. Så mange flotte bidrag ♥


Vinneren er funnet med random
og er

*
*
*
*
*




med dette flotte kortet :)


Gratulerer så mye! :)

Vinneren får et gavekort fra butikken :)

*
*
*


DESIGNTEAMETS FAVORITTER ER

Tones favoritt:

Jeg falt skikkelig for denne LO`en :) Bildene i seg selv er så utrolig herlige. Bakgrunnen, fargene og detaljene gjør LO`en superherlig :)




Trude Julies favoritt
Jeg falt for Henriettes herlige bryllupskort, så fin bruk av dies og nydelige papirer


Kjersti Maries favoritt

Jeg falt for denne flotte tag'en fra Helgas hobby. Den var lagd i flere ulike tag'er størrelser. Likte også hvor flott den var pyntet med blomstene. 




Jorunn Elin

Jeg har valgt meg ut kortet til Ane Lene
Syntes blomstene hun har laget ble så nydelige og stod i fokus på hennes kort.







INGEN UTFORDRING I JULI GRUNNET FERIE!
MEN FØLG MED 1. AUGUST, DA ER VI TILBAKE MED NYE SPRELL :D
GOD SOMMER FRA OSS I HOBBYGARASJEN 

$1.48 - Holliday Happy Sun Helmet Sticker Laptop Sticker Hard Hat ...

3 kommentarer:

  1. Så gøy å vinnegavekort! Da blir det litt sommer shopping:) Gratulerer til Favorittene!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar, og at jeg ble valgt som din favoritt Trude Julie :)

    SvarSlett