torsdag 27. februar 2020

Vinner Februar

Ferbruar måned flyr alltid så fort avsted
og vi er klare med en vinner.

Tusen takk til alle som har levert bidrag til oss.
Ny utfordring kommer på søndag 1 mars


Vinneren er trukket med random



og 

vinneren ble

-

-

dette kortet til Graciela

Gratulerer så mye. Kontakt butikken for premien din





Designteamet har valgt ut hver sin favoritt 



Denne gang så har jeg valgt ut Jorunn  sitt kort
De rosa blomstene mot det hvite og svarte var bare så aldeles nydelig sammen




Kortet jeg falt for denne gang var kortet fra Katrine
Likte godt dette runde kortet med matchende 
eske til.  Flotte papirvalg og lekkert pyntet med 
blomster og buttons.



Min favoritt denne måneden var Henriettes nydelige morsdagskort, digger bruken av farger, blomster og ikke minst hjertet med "kjære Mamma" det var prikken over ien.


Tone

Min favoritt denne måneden er kortet til Ingunn. Jeg synes fargekomboen er så herlig og strukturen i hjertene. Kjempestilig.

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du valgte meg som din favoritt Jorunn Elin <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord Tone! veldig stas å komme med på lista:) Ingunn

    SvarSlett
  3. Tusen takk for å bli valgt ut som favoritt Kjersti Marie.
    Klem Katrine

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar, og at jeg ble valgt som din favoritt Trude Julie :))

    SvarSlett