tirsdag 28. januar 2020

Vinner og favoritter - januar - fargen blå


Da er januar snart over også dere.....du og du så fort dette går. Vi har trukket en vinner for januar måned. 

Tusen takk til alle som har deltatt. Utrolig mange flotte bidrag.

Vinneren er:


 Jeanett med dette flotte kortet:



Gratulerer så mye :)
Ta kontakt med oss på epost for premien din
post@hobbygarasjen.no

*
*
*

Designteamet har valgt ut sine favoritter:

DT - Tone 

Jeg har valgt meg Karin sin toffeefee-eske :) Så stemningsfullt motiv og papir. Herlig :)



DT Trude Julie

Min favoritt denne måneden var Jeanetts nydelige kort med herlige iriser


Jorunn Elin

Jeg har valgt meg Lena sitt kort
Falt pladask for den lekne stilsen med romfartøyet, stjernene og planetene.
Og så flott navn i de store bokstavene.




Kjersti Marie

Min favoritt er Katrine sitt nydelige bidrag.
 Kortet er sammensatt av nydelige blåtoner, flotte dies
 og oppbygningen med bilde og blomster pynt gir kortet et nydelig preg.




2 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren, og alle dere andre:)
    Tusen takk til Tone, som valgte ut mitt bidrag som sin favoritt:)
    Fra Karin D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at jeg vant.
    Gratulerer til dere andre :)
    Har sendt dere en mail :)

    SvarSlett