onsdag 4. desember 2019

Vinner og favoritter

Da er nok en fin måned  over og vi har trukket en vinner med random
Tusen takk til alle som har levert bidrag til oss i november.
Ny utfordring i desember er: bruk Dies

og vinneren er:





Vinneren bak nr 21 er Lena med dette flotte kortet
Gratulerer så mye.


Ta kontakt med oss på epost for premien din
post@hobbygarasjen.no


Designteamet har valgt ut sine favoritter


Jeg har valgt meg Lena sitt kort
Bilen med juletre gir meg julestemning. Flott mønster ark og så fint med engelst tekst
Du kan besøke hennes blogg her



Min favoritt denne gangen er Ingunns nydelig dekorerte julepose. Julestjerner og stjerner er noen av mine favoritter denne årstiden.


DT Lise

Min favoritt denne gangen er dette kortet fra Heidi. Det er brukt flotte farger. Det er eit kort som gir god følelse om vennskap og undring. Det att det er shakerkort gir fin stjerne himmel effekt.



DT-Tone

Min favoritt er dette kortet til Synnøve. Jeg digger det avrevne papiret i bakgrunnen, oppsettet og de herlige detaljene med snøstjerne, charm og button :)




Karin Lovise
Min favoritt denne gangen er Graciela sitt søte kort. Likte den søte ugla og utformingen på kortet. Kult med shakerkorteffekten.



DT Kjersti

Jeg falt for dette herlige julekortet fra
Synnøve.


Kortet var lekkert pyntet med masse fine detaljer, likte utrolig godt bildemotivet og fargekombinasjoner turquise og rødt. 




2 kommentarer:

  1. Så stas å bli valgt som en av favorittene:) Takk Trude Julie! Gratulere til alle de andre damene!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! så kjekt å bli valgt som favoritt :) gratulerer til de andre også :)

    SvarSlett