torsdag 21. november 2019

Inspirasjon 4


Jeg har lekt meg litt med maling på dette inspiasjonsbidraget.
Maling er kanskje noe jeg ikke har brukt så masse, men når jeg først sette meg ned å prøver så er det jo så morro. Malingen kan jo brukes på så mange måter. Denne gang har jeg valgt å male et stykke papir med pensel, andre ganger har jeg malt med fingen og lagd sirkelbevegelser og fått frem andre strukturer enn man får med penselen. Så her er det bare å prøve seg frem. 


Denne gang har jeg pyntet en juletag 🎄
På tag'en er det brukt Papirdesin sine juleark som bakgrunn. Etterpå malte jeg med PaperArtsy maling på et hvitt ark med gull og en flott dyp rødfarge. Når dette hadde tørket stemplet jeg over med ulike blomsterstempel fra PaperArtsy. Klippet dem så ut og bygget de så opp på tag'en i en fin samling. Stanset ut en fin juletekstfra Kort og Godt som jeg limte over. Pyntet med gullsilkebånd i toppen av tag'en.

Matrialliste :
Papir: Papirdesign-Hjem til jul
Maling: Fresco Finish Paperartsy
Stempel: Paperartsy - Jofy
Dies: Julehilsen die 274 fra Kort og Godt

Håper du blir med på den kjekke utfordringen vår.
DT-Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar