onsdag 18. oktober 2017

HAPPY HALLOWEEN

Hei, Graciela her og i dag har jeg en Halloween godteri pose å vise dere. 
Selve pynt er veldig enkelt siden det blir mange av disse som må lages. 
Har brukt distress oxide spiced marmalade i bakgrunnen. 


Tekst stempel er fra Stampers Anonymous Tim Holtz Collection,  Crazy talk 
For å lage øynene og munnen har jeg brukt stempler fra Hampton Art Roses og Joy

 
De som er i en sirkel er de stemplene jeg har brukt til tenner og øyne. 



Det er jo halloween så litt skummelt må også være... På "øyene" og "tenner" har jeg hatt nuvo Glow in the dark drops, fargen er banana split, og den blir skikkelig kule (syns jeg da) 


                                              
Øverst har jeg hatt en av stemplene fra Hampton art også, innsiden av et av bladene.


Hva syns du? pleier du å lage godte poser til Halloween? Er det noe du lurer på, ikke nøl med å spørre under så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. 

Vel håper du ble inspirert og husk at Hobbygarasjen.no trekker en vinner i måned bland alle som kommenterer innleggene. Hvem vet kanskje det blir deg.




4 kommentarer:

  1. Very spooky. Bwahahahaahaaaahaa. Hugz

    SvarSlett
  2. What fun drops which is glowing in the dark!

    SvarSlett
  3. Stilig, takk for supert tips og inspirasjon

    SvarSlett