søndag 17. september 2017

Inspirasjon Glitter

Glitter kan være så mange forskjellige ting.

Embossingpulver med glitter, glitter å drysse på lim
glitter ark, foam ark med glitter eller medium med glitter.

Utfordringen vår finner du HER
frist 25 September kl 23.59


DT Jorunn Elin

Jeg har 3 bryllupskort å vise dere i dag

På de 2 første kortene har jeg brukt et rødt glitter ark
på Kjære Brudepar og hjerte diesen.




På det første kortet brukte jeg bare hjertene
 På det andre kortet brukte jeg rammen 
som stod igjen, etter at hjertene var plukket bort.



På dette kortet har jeg laget ferdig alle panelene først og 
så dratt over julerødt Sparkle medium med spaltel.
Tørket og dro over glitteret en gang til 

Teksten har fått samme behandling

Matrialliste

Vellum ark med hjerter
Dies: Kjære Brudepar fra Papirdesign
Hjerte bølge fra Memorybox
Firkant med søm fra Kort og Godt (svart ramme)
Glitter ark
Kartong: hvit, rødt og svart
Paljetter 
Sparkle medium: farge julerødt

Sparkle medium 
finnes i mange flotte farger.

Hobbygarasjen har med dette produktet og masse annet fin 
på Stempelscrap messen i Lillestrøm
22-24 September.

Dere finner oss like innenfor inngangen.
Blir flere demoer i løpet av helgen.
Ta turen innom oss.




Andre produkter vi har med er

 Starlight paint i mange farger

Stempler og stensiler fra Paperartsy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar