tirsdag 22. august 2017

LO side og gjestedesigner

Hei, Graciela her, utrolig kjekt å kunne være gjestedesigner hos Hobbygarasjen, dette gleder jeg meg til, Hobbygarasjen har en plass i hjertet mitt så veldig koselig å være tilbake på besøk iallfall. For de som ikke kjenner meg, jeg har vært DT her før, så derfor kjekt å være tilbake, du finner meg på diverse sosiale medier under navnet Gracielaslife. 
I dag har jeg en LO å vise dere,
 bakgrunnen er laget med Starlights maling, 
dies og stempler tall fra Kort og godt,  og diverse klistremerker. Har også brukt magi cutz chicken wire, det er chipboard, den har jeg malt og limt på. For å stemple tallene har jeg brukt dye ink fra Ranger, farge heter pink gumball
Veldig enkelt men kult syns jeg. 

                    





Som dere kan se har jeg også hatt noen dråper med maling her og der, har også brukt starlights maling i rosa farge og Fresco maling i snowflake og French roast . Selve bakgrunnen er påført med tørre pensel og i forskjellige retninger, jeg ville ikke dekke selve lyse arket, men du kan det hvis du vil, malingen dekker veldig bra ellers. Det eneste du må huske med disse malingene er at de tørker fort noe som for meg er perfekt, siden jeg er så utålmodig,  men viktig å ha vann tilgjengelig til å vaske pensler. 


 Håper du ble inspirert til å bli med på utfordringen våres, og kanskje du har lyst til å bruke malingene til å lage bakgrunnene på albumet ditt eller noe annet.
Personlig syns jeg det er utrolig kjekt å kunne bruke en ting på mange forskjellige måter, da kan jeg med god samvittighet kjøpe alle farger som fins, som er mange hehe 
Starlights maling  finner du HER.

Utfordring finner du HER.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar