tirsdag 27. juni 2017

Baby ramme - Inspirasjon Vimpler


I dag deler jeg med dere en ramme til min niese sin datter.

Rammen er den billigste jeg fant på Ikea, men det er helt sikker andre
butikker som også har sånne billige.

Inni rammen har jeg stemplet en rangle fra Tim Holzt sin plate med barne motiv
på  et ark fra Bildmålarna. (Synd de har lagt ned)
Snoren med klærne har jeg lånt.



Barne vogna er fra Wycinanka og er malt med Fresco paint
Diverse roser i hvit og rosa .
Navnet INA er fra alfabet fra kaBoks.


Det er sommer på kalenderen
men ikke mye som minner om det her på Vestlandet.
Jeg bruker tid på scrapperommet mitt og det gjør kanskje andre også.

Så om du vil være med på vår utfordring
så finner du den HER


Sommer klem fra DT Jorunn Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar