onsdag 11. januar 2017

Vinner Desember og Inspirasjon

Hei alle sammen.
Litt forsinket trekning av våres Desember utfordring

Premien er 2 stempler



Vi har fått hjelp av Mr Random 




Og bak nr 19 så finner vi



*




Tusen takk for ditt flotte bidrag med pyntet After Eight esker
Kontakt butikken for premien din. post@hobbygarasjen.no
Skriv Vinner Des -16

Gratulerer så mye.




Så til litt Inspirasjon for vår nye utfordring

EMBOSSING


Jeg har kost meg med stempler fra JOFY - Paperartsy
som er å få kjøpe hos Hobbygarasjen,
til inspirasjon for dere.


Dette kortet er 6*15 cm,stemplet med vannfast pute og 
fargelagt med  Distress Marker og vannpensel.
Teksten er embosset og er fra Papirdesign


*

*


Dette har jeg laget som et bilde og monter på Svart kartong.
På baksiden har jeg brukt store 3D puter og montert det rett på
 veggen min på kontoret.

Her har jeg embosset alle blomstene.
Dessverre så har jeg vært litt kjapp med å embosse,
så det er litt for mye svarte prikker utenfor motivet.

Her har jeg også fargelagt med Distress Marker og vannpensel.


Sånn ser litt av veggen min på kontoret ut.
Og det kommer nok flere bilder etterhvert



Håper du ble litt inspirert av meg 


Vil du være med på Utfordringen vår
så finner du den HER 

Frist 25 Januar kl 23.59

Hobbygarasjen er snart klar med ny nettbutikk i Februar
Men det er bare å ta kontakt om du trenger noen varer
post@hobbygarasjen.no

1 kommentar: